EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_cheersEGYPT LOVERSبجد منتخب........... يخنق (^) Icon_farao
بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_cheersEGYPT LOVERSبجد منتخب........... يخنق (^) Icon_farao
بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EGYPT LOVERS

محبي مصر عقدوا اليمين ::: مالدرب غير حبها سالكين **** في حب مصر نعيش كل حياتنا:::وبحبها نبني المدائن فاخرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
يمكنكم زيارتنا علي الرابط التالي حيث تم تغيير عنوان المنتدي الي www.egylov.im4h.com/vb

بجد منتخب........... يخنق (^)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Dr Deya
Admin
Admin

بجد منتخب........... يخنق (^) Empty
مُساهمةموضوع: بجد منتخب........... يخنق (^)   بجد منتخب........... يخنق (^) Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 3:55 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
بصراحه كده ومن غير كدب انا عمري ما شجعت حاجه لمصر ومحرقوش دمي
يعني منتخبنا الكبير يتعادل مع زامبيا في الدقيقه تسعين ويحط نفسه في ورطه وممكن ميصعدش كاس عالم
نسينا وعدينا
دخلنا على بطولة القرات وبدعنا قدام البرازيل وايطاليا وجينا قدام امريكا اضعف فريق في المجموعه بلا منازع واتغلبنا وصعدناهم على عكس ما كل العالم اتوقع يعني كان التعادل او الخساره بجون او حتى اتنين تصعدنا بس للاسف ........ قلتلكم يخنق
نسينا وعدينا برده
اتلبينا من الجزاير تلاته بدون داعي وقلنا نفسيتهم وحشه ....ياعيني
لقتهم بيعلنوا عن بطولة اليد للشباب ما اتحمستش قوي لغاية لما لقيت المنتخب بتاع اليد بقه حديث المدينه
تابعتهم وكانوا كويسين لغاية المباراه الموعوده المعهوده اللي لازم تحرق دم كل متابع
وطلعنا من كاس العالم لكرة اليد المقامه في مصر
عشان ....... بس كده
والنهارده حدث اخر من الاحداث وليس اخرها بكل تاكيد
يعني فريق كان متقدم عليك وبعدين اطرد منهم لاعب وجبت جون في نفس اللحظه يعني معنوياتك في السماء ده غير المدرجات اللي كلها معاك وبتشجعك بس سبحان الله وكان اللاعب اطرد من مصر اداء ميت وتراجع من نص الملعب ده دفاع بلدنا(مركز الشباب يعني) احسن من كده وقلنا مش مشكله اهوه التعادل يكسبنا نقطه ولكن العلامه المسجله للمصريين هلت ونورت الملعب وكانت صفارة الجون هي صفارة المباره
بالنسبه للفريق فهو تحت المتوسط او بالاحرى فوق الميت بشويه دفاع عايز الحرق اول عن اخر...
وسط ملعب يعل والله انا كنت فرحان في طوبه ده انه اتكسر واتغير ...هجوم اضاع فرص تكسبه خمسه بس للاسف مفهمش الا عفرتو وربنا يسامح عرفات واحسن اهوه مش لاعب الماتش الجاي عزيزي......اتخنق فانت تشجع مصر
على الله بس ما يحرقوش دمنا المباره الجايه...... ويصعدوا .....يارب
بفكر اشجع .............الحكم .
بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_exclaim بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_question بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_sad بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_question بجد منتخب........... يخنق (^) Icon_exclaim

عدل سابقا من قبل Dr Deya في الإثنين سبتمبر 28, 2009 4:45 pm عدل 2 مرات (السبب : بس كده يا حوده؟؟)
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: بجد منتخب........... يخنق (^)   بجد منتخب........... يخنق (^) Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 4:10 pm

براحه علي نفسك يابني كده هاتتتعب ... ومش هاتستحمل ....والله ياعم كانو ماشين كويس بس الاجوان اللي ضيعوها دي مش عارف ضاعت ازاااااااي والله كور ماضعش ....كوره لعرفات قدام الجون ومش عارف يوقفها وكوره عرضيه لطلعت والمرمي فاضي وبرده ماعرفش يجيبها .......قلنا تادل ماشي ....لكن هزيمة لالالالالالالالالالالالالا والف لالالالالالالالالالا

بس برده ارجع واقووووووووووول ...

مصرااااااااااااااااوي ولازن نشجع .... ولا زمباويون....هههههههه

وابقي كبر الخط ياضياء
https://egylov.7olm.org
HAMADA
مشرف المنتدي الترفيهي
مشرف المنتدي الترفيهي
HAMADA

مُساهمةموضوع: رد: بجد منتخب........... يخنق (^)   بجد منتخب........... يخنق (^) Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 6:45 pm

عندك حق والله ياضياء
بس الحمد لله
كنت فى الصيدليه ومشفتش الماتش
ومش تزعل نفسك كده لعاود يحصلك حاجه
وانت عارف انك غالى عندى اوى

اقتباس :
بفكر اشجع .............الحكم .

وانا كمان
الوحيد اللى
لا
بيتغلب
ولا