EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cheersEGYPT LOVERSكان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_farao
كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cheersEGYPT LOVERSكان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_farao
كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EGYPT LOVERS

محبي مصر عقدوا اليمين ::: مالدرب غير حبها سالكين **** في حب مصر نعيش كل حياتنا:::وبحبها نبني المدائن فاخرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
يمكنكم زيارتنا علي الرابط التالي حيث تم تغيير عنوان المنتدي الي www.egylov.im4h.com/vb

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

same7
Naroto
chocolata
sima
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sima

sima

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 4:27 pm

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 54645sd

انا فكرت ف الموضوع ده اكتر من مره واعتقد ان فيه ناس كتير ممكن تكون فكرت فيه
احنا طبعا كلنا فى كلية صيدلة

بس السؤال بقى لو ما كنتش صيدلانى ياترى كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ويا ترى لو جت لك فرصة تمارس الحاجة اللى بتحبها او على الاقل تعرف عنه اكتر هتعملها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يلا بسرعة عاوزه اعرف انتم فكرتم ف الموضوع ده قبل كده ولا لا ولو فكرتم كنتم عاوزين تكونوا ايه
وانا هكون اول حد
بصراحة انا بحب اللغات اوى وكان نفسى ادرسها ويكون شغلى فى المجال ده واكيد لو اتيحت لى الفرصة مش هتردد انى ادرسها

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Asasasa

عدل سابقا من قبل sima في الخميس أكتوبر 08, 2009 4:52 pm عدل 2 مرات
chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 4:36 pm

ميرسى ياسيما على الموضوع الجميل انا بصراحه كنت برده حابه اوى موضوع اللغات كنت بدرس انجليزى من حضانه وكنت بحب الماده وكمان كان نفسى اوى ابقى ممتازة فى الفرنساوى الماده دى حبيتها ونطقها وكان نفسى اجيدها وكمان الاسبانيه واشتغل فى مجال االلغات غالبا هيبقى الارشاد السياحى او حتى اتكلم بيها بس الاهم من كده وكان هدفى الاساسى كان مهنه الاعلام تحديدا قسم الكتابه والصحافه الكل من صغرى كان يقولوا انتى اعلام يه هايلة وكاتبه كويسه وانا كنت بفكر فى كده يلا نصيب بس انا مازلت بمارس حاجات بحبها زى الكتابه وكمان فكرت من قريبانى ارجع اخد كورسات فى الفرنساوى تانى بس على اوسع بس مش عارفه هاعمل بيها ايه لسه اما بالنسبه للطب بجد كنت كتير بفكر فى قسم الطب النفسى لانى حسيت ان اهميتخ=ه من اهميه الطب البشرى وبقيه الاقسام ميرسى على التوبيك الجميل lol! flower
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 4:42 pm

تسلمي سيما علي الوبيك الجميل ده ...واني ياشيكو لسه بتقولي انك كنتي عاوزه تدرسي الطب النفسي .... اوما مين نفوسه دي بقي مده هابلغ عنك....ههههههههه

انا بقي كان نفسي ابقي طيار واركب طياره حربيه ..هههه بس كلام بجد

حاجه بس ياسيما .. ابقي اعملي ادراج للصوره ماتحطيش الرابط بس كده.....سلاماتي
https://egylov.7olm.org
sima

sima

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 4:48 pm

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ghjgjghjgشكرا ع المرور يا شيكو
وانت كمان يا حوده
وبعدين يا عم ما انت ممكن تطير وانت نايم
انا مش بتريق والله بس هى فعلاامنيه جميله وشكرا ع المرور مرة تانيه

Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 4:56 pm

ههههههههههههه يارب اطير مستني اهو
same7

same7

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 5:00 pm

انا بقى كانت امنيتى وامنيه جدى ابو مامتى
انى ابقى ظابط
وفعلا جابلى البدله وانا صغير
وكان لحد تانيه ثانوى خلاص
ظابط يعنى ظابط
جيت ماما قالت
عايزاك دكتور
مهندس لا
ودخلت صيدله
وبفكر
اخش اكاديميه بعد الكليه او اكمل فى الجيش
بس لسه مش اكيد

موضوع جامد يا سهام
بس انتى كنتى عايزه تطلعى ايه

misoo

misoo

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 08, 2009 7:11 pm

بجد يا سيما موضوع جميل جدا....
اناكان نفسى اطلع طيار مدنى عشان الف العالم كلة كان حلم عمرى انى اسوق طيارة
بس كالعادة العائلة لازم تدخل كلية من كليات القمة لازم تبقى دكتور
عشان نفرح بيك ....بس يالا حصل خير وربنا يوفقنا فى مجالنا دة اللى حبيتة قوى والله

عدل سابقا من قبل Ma7moud في الخميس أكتوبر 08, 2009 7:20 pm عدل 1 مرات (السبب : الله وليس اللة)
shymaa

shymaa

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 6:53 am

انا بقى كان نفسى فى حاجه تقيله شويتين
كنت عايزه اكون جراحة قلب مش اى جراحه كده والسلام
ما انتو عارفينى بحب اتحدى الصعاب
متشكرين يا حاجه على الموضوع
نورتى منتدى المناقشات
dano_90

dano_90

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 9:33 am

انا طول عمرى حابة انى اكون صيدلانيه ....بس لو لاقدر الله مكونتش طلعت كده .. كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Star3 ..كان نفسى أكون فنانه ...انا بحب الرسم اوى ...لما بضايق بجيب ورق والوان وافضل اشخبط .... ويبقى عندى جاليرهات كده ...ياسلام ياسلام

.. كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Herz ..

فى فتره من حياتى كنت بحب استقبل بابايا ف المطار ...وكل مره اقولهم عاوزه اسوق طياره هههههههه يقولولى طيب مضيفه ..اقولهم لاء اسوق الطياره .. كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cyclops ..

كلها كانت احلام ...بس الواقع مختلف طبعا ...ومبسوطة الحمد لله انى صيدلانيه ...

ثانكيووووووووو سيما
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 4:56 pm

واضح ياجماعه اننا كلنا بنحب الطيران
elmagnifico

elmagnifico

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 11:41 am

انا بقى مش عارف انا كان نفسي اكون ايه حلمت في يوم اني اكون ظابط في الجيش واحارب واعمل بطولات وحاجات فوق العادة وشويه وحلمت اني اكون طيار حربي لنفس السبب وشوية وحلمت اني اكون لاعب كورة وبعدين حلمت اني اكون ملاكم ولسه الحلمين اللي في الاخر دول في دماغي بس عارفين المشكله ايه ايه اني عمري ما حاولت اني احقق حلم لنفسي حتى لما زاكرت في الثانوية مكنتش بزاكر ليا كنت بزاكر علشان احقق حلم ابويا وامي اللي اخويا الكبير ربنا موفقوش فيه وابقى دكتور وحتى في دي كمان موصلتش للي كنت عايزه اللي هو كلية الطب بس ربنا الحمد لله حب يعوضني بعدها فعلا لاني اقتنعت ان صيدلة افضل كليات القمة على الاطلاق من حيث كل شيء
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد أكتوبر 11, 2009 1:16 pm

مش بقولكم كلنا طيارين
chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 1:29 pm

والله انا سعيدة جدا باحلامكم كلها انا قراتها وعلى راى محمود مع تعديل بسيط احنا مش طيارين لكن طايرين مع كل حلم بنحلم بيه ولسه ياما هنحلم حتى بعد مادخلنا نفس المجال كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_flower

كان نفسك تكون ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1