EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

شيكو علي كرسي الاعتراف Icon_cheersEGYPT LOVERSشيكو علي كرسي الاعتراف Icon_farao
شيكو علي كرسي الاعتراف Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

شيكو علي كرسي الاعتراف Icon_cheersEGYPT LOVERSشيكو علي كرسي الاعتراف Icon_farao
شيكو علي كرسي الاعتراف Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EGYPT LOVERS

محبي مصر عقدوا اليمين ::: مالدرب غير حبها سالكين **** في حب مصر نعيش كل حياتنا:::وبحبها نبني المدائن فاخرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
يمكنكم زيارتنا علي الرابط التالي حيث تم تغيير عنوان المنتدي الي www.egylov.im4h.com/vb

شيكو علي كرسي الاعتراف

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Naroto
Admin
Admin
Naroto

شيكو علي كرسي الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 5:05 am

شيكو علي كرسي الاعتراف 685685

شيكو علي كرسي الاعتراف Welcome30

ازيكم يا إيـجيـبتاويون .... كيفكم ... شخباركم .... يارب تكونو بخير

والان مع اول ضحيه لكرسي الاعتراف .... يلا كله يرحب معايا بشيكو

خدوا وقتكم معاها ......وعاوزين نريحوها علي الاخر .

بطاقتك يلا ياشيكو

اشوفكم امبااااااااااارح

شيكو علي كرسي الاعتراف Ghjgfjgfjgh

https://egylov.7olm.org
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 5:09 am

ده سؤال حماده .... يلا ياشيكو

اقتباس :
يالا وانا اول واحد يسالك يا شيكــــو
1-اسمك الحقيقى ايه
2-منين
3-ايه اكتر حاجه بتحبيها
4-ايه اكتر حاجه بتكرهيها
5-ايه رايك عن الولاد ككل

ولو اى سؤال ضايقك ومش عاوزه تجاوبى عليه
يبقى براحتك
بس عاوزين الصراحه
اوك؟
باى
same7

same7

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 6:10 am

يا عينى عليكى يا شابه

نبتدى بقى نريحوكى

بطاقتك الشخصيه
اسمك بسرعه كده يا شابه؟
سنك؟
حالتك النفسيه وانتى قاعده على الكرسى ؟
افضل مرحله فى حياتك؟
وبالتالى
لازم نعرف ايه اسوء مرحله؟
وبدم فى اسوء مرحله
يبقى اتجرحتى قبل كده كام مره؟
وهل فى جرح مأثر عليكى لحد دلوقتى؟
حاجه عملتيها وندمانه عليها ؟
وايه برده اللى عملتيه خلاكى فخوره بنفسك ؟
بتقفى مع نفس ولا سايباها كده؟
بتحاسبى نفسك؟
ندمتى قبل كده على موقف عملتيه ؟ ولو ممكن نعرفه؟
شخص عزيز عليكى فقدتيه ؟
حاجه خايفه تحصل ؟
وبالتالى
ايه اللى نفسك تحققيه ؟
وايه حصلك مكنتيش متوقعه يحصل
واحده حلوه والتانيه وحشه؟
اكتر هديه بتعتزى بيها؟
لو معاكى ورقه وقلم
وقولتلك اكتبى 3 رسائل ل3 افراد
مين وهتقولى ايه؟
لو قولنا لك اوصفى نفسك..
مميزات وعيوب؟
لما بتقفى قدام المرايه بتحسى انك كام شخص؟
بتحبى الواقعيه ولا الخيال؟
بتشوفى بكره ازاى ؟
وخايفه منه ولا لا؟
شيكو تحب الغموض؟
وليه مكتبتش اسمها على المنتدى؟

كفايه كده بقى
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 7:49 am

ربنا يرحمك ياشيكو ويقويكي علي حماده وسامح
chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 12:05 pm

Ma7moud كتب:
ده سؤال حماده .... يلا ياشيكو

اقتباس :
يالا وانا اول واحد يسالك يا شيكــــو
1-اسمك الحقيقى ايه
2-منين
3-ايه اكتر حاجه بتحبيها
4-ايه اكتر حاجه بتكرهيها
5-ايه رايك عن الولاد ككل

ولو اى سؤال ضايقك ومش عاوزه تجاوبى عليه
يبقى براحتك
بس عاوزين الصراحه
اوك؟
باى

ا
اولا ان مش هعرف احجاوب على كله دلوقتى بس هجاوب على بعضهم كل مادخل
انا اسمى هيفضل لغايه دلوقتى شيكولاته وربنا يسهل بعد كده انا من المنصورة ومفيش حاجه معينة بحبها لو صفه تبقى الرجوله بمعناه الاصلى والاحترام والحب بصفعه عامه والطيبه مش لدرجه السذاجه وبكه كصفات الشك والخيانه والتلفيق الشائعات ومن ينشرها وخاصه فى وسط زى الجامعه دا انا مش بكره الولاد ومش برفض التعامل معاهم لانه مش ذنب ولا خطيئه وخاصه ان كانت مجال عمل او مناقشه وطالما فى حدود وفى احترام فى تاعلم الولد معايا انا كمان بحترمه بس طبعا فيه نماذج من الولاد تحتقر بصراحه بس مش بطبق دا على الكل لان فى ناس كويسه بتجبرنى انى احترمها واسعد بالتعامل معاها لانها بتكون رجاله فى كل خطوة وكل كلمه بتقولها او فعل ودى بقت عمله نادرة
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 4:38 pm

اسالتني انا بقي

مين اقرب الناس ليك في بيتك ؟
مين اقرب اصحابك ؟
اتعرفتي علي حد وندمتي علي معرفتك بيه؟
مين اول حد بتفكري بيه لما بتقعي في مشكله او تكوني متضايقه؟
اصدقائك كتير ؟
ايه مفهومك للصداقه ؟

ولنا عودة بعد الاجابات

لكي سلاماتي
same7

same7

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 3:12 am

غرفه عمليات
غرفه عمليات

اشتباه هروب المدعو شيكو
من كرسى الاعتراف

chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 12:35 pm

same7 كتب:

يا عينى عليكى يا شابه

نبتدى بقى نريحوكى

بطاقتك الشخصيه
اسمك بسرعه كده يا شابه؟

[size=18][b]اسمى هيفضل شيكولاته زى ماقلت قبل كده لغايه ماربنا يسهل [/size[/size]][/b]

سنك؟
[size=18]18 وشويه شهور وايام وهاكمل 19 فى اول فبراير القادم ان شاء الله[/size]
حالتك النفسيه وانتى قاعده على الكرسى ؟
[size=18]متوترة وقلقاااااااااانه وخاصه ان كل اللى دبسونى رجاله يعنى مفيش رحمه
افضل مرحله فى حياتك؟
والله هى كانت مرحله الطفوله لغايه دلوقتى كان الواحد مرتاح مش شايل اى حاجه فى دماغه

لازم نعرف ايه اسوء مرحله؟
الحمد لله مفيش فى حياتى انا لانى لسه بدخل دنيا لكن اسوا ايام قابلتنى هى الايام اللى كنت بعرف فيها ان حد من عيلتنا توفى سواء عيلة بابا او ماما
وبدم فى اسوء مرحله
يبقى اتجرحتى قبل كده كام مره؟
لا متجرحتش لانى مفتكرش انى اعجبت او فكرت فى حد وكان شعور متبادل من طرفين
وهل فى جرح مأثر عليكى لحد دلوقتى؟
هو فيه حاجه لكن تقدر تقول خدش سطحى بسيط ان شاء الله ملوش علاقه بالحب
حاجه عملتيها وندمانه عليها ؟
ندمانه انى احيانا عشان اواكب موود بعض الناس كنت بمشى بنظامهم حتى لو مش لايق عليا انا افضل من كده بكتيييييير
وايه برده اللى عملتيه خلاكى فخوره بنفسك ؟
والله انا طبعا كمساهمه فى المجتمع معملتش حاجه وانا مازلت عبا على اسرتى يعنى مسئوليتى منهم لكن على المستوى الشخصى انا شايفه ان كتابتى احيانا بتكون مصدر فخر ليا ومش بتوصل للغرور لانى مش حابه الشهرة والاضواء يمكن عشان كده مبحبش حد يكون عارف ان فلانه بتكتب وبالتالى لما بكتب حاجه واحس انها اثرت فى اللى ادامى ودخلت قلبه او عبرت عن حاجه كان حاسسها بحس كانى انا قاعده معاه وخرجت احساسه دا بنفسى ويمكن حاجات من اللى بقولها فى مواضيعى يفكروا فيها

كمان بفتخر لما احس انى فرجت عن حد هم او زعل سواء بمجرد كلام او بفعل او لما اكون خليت حد يرتاح من حاجه وخاصه ان كانت حاجه تعباه نفسيا لانها بتبقى الم فى الصميم وكان حصل موقف مرة فى راس البر شفت وانا ماشيه مع قرايبى طفله صغيرة ماشيه لواحدها استغربت اوى ان فى حد سايب طفله كده ماشيه كملت طريقى عادى وانا مستغربه وبعدها لقيت انسه كبيرة بتدور على حد فرحتلها وقلتلها انتى بتدورى على ايه قالتى طفله ملامحها كذا وكذا قلتلها اللى شفته قالتلى شفتيها فين المهم خدت واحد قريبى وجريت معاها والحمد لله هى سبقت ولقت الطفله ولما رجعت قلتلها حمد الله على سلامتها هى مكنتش ام الطفله المهم انى كنت بعدت عن المجموعه بتاعتنا عشان كده رجعت انا وقريبى لمكانهم وكده وانا راجعه شفت الطفله واهلها متجمعين حوليها وتقريبا شفت مامتها وتفرجت على منظر امها لما لقتها قعدت تبوس فيها وتحضنها المهم انا ابتسمت اوى وفرحت وبعد كده مرديتش اروح لهم وعديت بسرعه من جنبهم بس الانسه لمحتنى وقالتلهم دى البنت اللى شافيتها ولاقيتها اانا اول ماسكعت الكلمه دى سرعت عشان اختفى بسرعه
وبعدها حسيت انى عملت حاجه كبيرة اوى اوى على الاقل فى نظرى انا ودى اول مرة اعملها يعنى محصلتش معايا قبل كده هو موقف بسيط بس انا بتبره فخر واتمنى محدش يفتكر انى بتغر وانا بحكيه انا فعلا محكيتهوش لاقرايبى ولا حد تانى غير معاكم على الكرسى

بتقفى مع نفس ولا سايباها كده؟
بتحاسبى نفسك
لا طبعا بحاسبها واقف عليها عند اى خطا ناحيه اى حد وصدقنى مش برتاح غير لما اصحح الخطا وخاصه ان كان فى حق الاخرين وبتعب نفسيا جدا طول مانا حاسه بقلق وذنب ناحيه اى حاجه عملتها او كلام قلته
ندمتى قبل كده على موقف عملتيه ؟ ولو ممكن نعرفه؟
اقدر اقول انى بندم على اخطاء مستفدش منها اى حاجه اه مرة كنت فى المدرج والدكتور كان بيبهزر فى حاجه وبعدين انا هزرت وراه فاللى جنبى كان ولد وكان بيضحك وطبيعى سمع تعليقى وضحك بعدها بفترة سمعت انى اللى كان قاعد جنبى دا افتكرنى بحبه لانى كنت بعلق زيه على هزار الدكتور وانى قصداها مخصوص عشان الفت نظره قال يعنى مكنش فى غيرنا بيعلق ماانا كنت بضحك على كل التعليقات ندمت ساعتها انى اساسا كنت قاعده جنب شخص بالتفكير دا
شخص عزيز عليكى فقدتيه ؟
الحمد لله محدش قريب منى اوى فقدته وربنا يستر
حاجه خايفه تحصل ؟
ان والدتى لاقدر الله وهلى على وجه الخصوص وكمان انى اموت وربنا مش ساترنى او وانا مذنبه
ايه اللى نفسك تحققيه ؟
على المدى القريب انى انجح فى دراستى وكمان انجح فى حياتى الاجتماعيه فى الجامعه وعلى المنتدى انجح فى اظهار شخصيتى من خلال ارائى وكتابتى وافتكر ان دا نطاقه اوسع من الكليه لانه بعيد عن الشبهات على المدى البعيد النجاح فى تحمل مسئوليه فى العمل فى تكوين اسرة ان شاء ربى
وايه حصلك مكنتيش متوقعه يحصل
واحده حلوه والتانيه وحشه؟
الحلوة ان واحد احس منه باعجاب بسيط من مجرد نظرات كتير والوحشه انى اعرف بعد كده ان نفس الشخص ااساسا كان بيحب واحده صاحبتى من قبل مالاحظ عليه حاجه طب ايه ؟؟!!!!!!

كفايه كده بقى
على رايك انا بعد اذنك هاخد رست واكمل بقيه الاسئله بس كمان عشان بقيه الجمهور اخد اسئلتهم
chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 12:59 pm

[quote="Ma7moud"]اسالتني انا بقي

مين اقرب الناس ليك في بيتك ؟
ماما
مين اقرب اصحابك ؟
بنت عمى لانها واحده من اصحابى كمان بالاضافه اننا خطوة بخطوة مع بعض
اتعرفتي علي حد وندمتي علي معرفتك بيه؟
لو فى حاله بنت مش بتبقى مشكله لاننا كده كده طالما تفكيرنا مختلف وسكتنا مش واحده بنفترق عن طريق معين ومفيش خوف وغالبا انا بس بندم احيانا انى بفضفض مع حد مش بيسمعلى اساسا والحمد لله ربنا عوضنى باصحاب تمام ربنا يخليهم ليا وان كان ولد وانا محصليش الشرف لسه افتكر المرحله دى فى حياتى هى اخطر مرحله لانها مفتوحه لكن انا باخدها بحذر وخاصه لما بتعامل مع ولد لانى بتوقع الاسوا منه وبالتالى ممكن ااخد انطباع اول على الشخص وطالما مساحه الحوار محدودة محناش اصدقاء قريبين ولاحاجه بتبقى فرصتى انى اعرفه تركيبته ايه اكبر واحدد بعدها اذا كان دا شخص يستحق انى اتعامل معاه ولا الافضل انى مزودش تعاملى معاه لانه مش كويس مثلا
مين اول حد بتفكري بيه لما بتقعي في مشكله او تكوني متضايقه؟
حسب المشكله بس غالبا بتبقى بنت عمى هى من سنى وبنفهم بعض واحيانا بنعمل جلسات فضفضه او اكتئاب سوا ونقعد نحكى انا متضايقه من كذا او زهقانه من كذا وفى الاخر تلاقى القعده قلبت تهييس جامد وكل واحد يروح على بيته وهو شايل من على دماغه حمل
اصدقائك كتير ؟
انا عشريه جدااااااااااااا لكن اصدقاء اصدقاء يبقى لا غالبا 4او5 بنات بيتدرجوا فى قربهم منى
ايه مفهومك للصداقه ؟
ياريتنى كنت املك كلام عشان اعبر عنه فى فترة فى حياتى كانت كل تفكيرى بيدور حلين فكرة واحده عايزة اجربها وهى ااحب ومازلت لكن بتعقل لانى احيانا كنت بحس ان الصداقه احساس جميل والاصدقاء حاجه جميله فى حياتى صديق حقيقى انه يكون قريب منك وقرب المكان السكن يعنى بيقلاب المسافات جدا وكمان التفكير والكلام والاسلوب والطبع كل دا لما بيتوجد بيتوجد الحب والتفاهم والامشاركه واجمل حاجه الصراحه مابين الاصدقاء ممنوع الاسرار واجمل حاجه انا بعملها مع اصحابى انى لو خبيت سر عن واحده لانه يخصها مثلا يبقى زلازم اقوله للتاينه عشان تساعدى نمهد اننا نقوله لصاحبتنا بس بالراحه مثلا كمان لاول مرة احس ان اصدقائى محتاجنى وانا دايما احب البى النداء بامانه فى حاجه واحده انا نفسى اجربها مش عارفه ممكن تكون جنون بس بالنسبه ليا هتوصلى حاجه مهمه عايزة اتاكد منها نفسى اعرف اصدقائى هيبقى حالتهم عامله ازاى او هيعملوا ايه لو انا مثلا فجاة غبت عنهم لاقدر الله عملت حادث مثلا وكنت فى المستشفى او تجرحت جرح ايا كان نوعه هيتالموا ليا ولا عادى ولا ايه

انا طولت فى الاجابه ومديتكش مفهوم محدد لان مفيش كلام اقدر احصر بيه معنى الصداقه
اى خدمه هتدينى كام بقى من 10 انا جاوبت خلاص يااستااااااااااااااذ
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 7:04 pm

اقتباس :
فى
حاجه واحده انا نفسى اجربها مش عارفه ممكن تكون جنون بس بالنسبه ليا
هتوصلى حاجه مهمه عايزة اتاكد منها نفسى اعرف اصدقائى هيبقى حالتهم عامله
ازاى او هيعملوا ايه لو انا مثلا فجاة غبت عنهم لاقدر الله عملت حادث مثلا
وكنت فى المستشفى او تجرحت جرح ايا كان نوعه هيتالموا ليا ولا عادى ولا
ايه

المفروض لو هما اصدقاء بجد بجد هايتالموا لغيابك عنهم ايا كان السبب ... وان شاء الله يكونوا اصدقاء بجد من غير اي مكروه ان شاء الله.

تسلمي شيكو علي الرد علي الاسئله.... واسلوبك جميل في الرد

سلاماتي ليكي
chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 2:34 pm

same7 كتب:

اكتر هديه بتعتزى بيها؟
افتكر حب الناس ليا وانى اكون دوما انسان مميز فى حياة كل من عرفونى حتى لو كنت مجرد عابر سبيل معشتش معاهم كمتير والاجمل اللى احيانا بحس بيه هو ان ربنا راضى عنى وغالبا بعرف دا من حاجات حلوة كتير و بتحصلى وراحه نفسيه بكون حساها واحيانا بيبقى جمال زايد فى وشى بس مرة واحده صاحبتى قالتلى مرة انا كنت شوفتك لما جيتى النهاردة وبصيتلك كده وقلت لنفسى ماشاء الله نازل عيها جماااااااااااااال رباااااااااااااانى

طبعا نفسى اصدقها شيكو علي كرسي الاعتراف Icon_lol

لو معاكى ورقه وقلم
وقولتلك اكتبى 3 رسائل ل3 افراد
مين وهتقولى ايه؟
اول رساله لشخص افتكر كان معجب بيا اقوله فيها انا اسفه لكن انا امراة لاتصلح للحب بعد او ربما لم يحن دورها بعد لذا عليك ان تحفظ مشاعرك لمن هى احق ان شاء الله وافضل باذن الله

التانيه لاهلى بقول فيها انى ان شاء الله هاكون على قد الثقه وهاثبت انى استحق اكون فرد من الاسرة وعمرى مهخذلكم ابدا وهاخلى من اولوياتى ان منزلش راسكم ابدا ابدا فى الطين وزى ماكنتم فخورين بالتزامى لغايه دلوقتى ان شاء يدوم على طووووووووول هذا الفخر
والتالته لربنا بقول يارب نور طريقى وسكتى وابعدنى عن ولاد الحرام بكل اشكالهم وشياطينهم واسترنى دنيا ودين واعملى الخير مش اللى انا شايفاه دا اللى انت كاتبه ليا يارب المهم انك تكون معلايا خطوة بخطوة واحس بوجودك جنبى لانى محتجاك جدا بجد
لو قولنا لك اوصفى نفسك..
مميزات وعيوب؟
هاجل اجابه السؤالب دا شويه بعد اذنكم لغايه لما احضر الاجابه واستعين بالمراجع شيكو علي كرسي الاعتراف Icon_lol
لما بتقفى قدام المرايه بتحسى انك كام شخص؟
اولا الانسانه الطبيعيه الموجودة ادام الناس واللى انا ابتديت احبها والتانيه الشخصيه الاخرى الجزء العاطب فيا االجزء اللى حاسس ان النفسيه معقدة للغايه فيه مش قادرة اوصفها ويمكن الاتنين مقدرش استغنى عنهم اكيد حتى التانيه لانها احيانا بتبقى سبب فى ابداعات بتخرجها الاولى سواء على ورق او مجرد احساس لانى مقتنعه ان كل منا ليه وجه اخر خفى وخاااااص جدا وكمان ممكن نكون مرضى نفسيين او على الاقل فى اشياء كتير بتتعبنا نفسيا ومفيش اهانه فى كده
بتحبى الواقعيه ولا الخيال؟
انا بعشق الخياااال وتخيلاتى جامده مووووووووت وعيالى مووووووووت انا لسه لغايه دلوقتى بتخيل انى ممكن اكون واحده من شخصيات الكرتون بس باسمى انا وشكلى انا واقعد اعملى دور بس بحب كده لنى ببتسم ومش مكسوفه من نفسى لانى مكبرتش ولا حاجه بس فى الحياة بفكر بواقعيه لو حبيت هافكر بواقعيه يعنى مش مؤمنه تماما بجمله عش العصفور هيقضيان موصلتش لعش العصفور ولا اللى يقولى هافطرك واغديكى واعشيكى حب يا سلاااااااااااااام بس انا عايزة انوع احيانا بشوف كلمات مبتذله وفى ناس لسه اول مرة تحب تسالها طب انتم مخططين لايه يقولك او تقولك احنا متمسكين ببعض طول العمر والحب هو اللى رابطنا للاسف معدش كفابه لو فكرنا بواقعيه يبقى طبيعى جدا ان الشاب ميخطبش ولا يفكر فى انسانه قبل مايكون مجهز شىء يقدمه عشان يرتبط بالانسانه دى معلشى انا طولت بس الخلاصه فى المصاصه انا ممكن اكون عايزة كتير اميل للخياااااال لكن مع الاسف جزء منى بيبص على الواقع والا هكون ساذجه جدا
بتشوفى بكره ازاى ؟
والله مش حطاله صورة معينه بس برجو انه يكون افضل وكله فى علم الغيب
وخايفه منه ولا لا؟
اكيد خايفه لكن مش بخلى الاحساس دا مسيطر عليا طول الوقت لانى متاكده ان زى ماامبارح كان فيه الحلو والحش وكذلك النهاردة بكرة فى الحلو والوحش وكله باذن ربك هيعدى
شيكو تحب الغموض؟
تقدر تقول الى حد ما عندى اعتقاد ان الغموض احيانا بيسحر بعض الناس لانه بيحفزهم يتقدموا خطوات عشان يكشفوا سر الغموض دا او اللى وراه لكن بلفظ ادق انا احيانا بحب احير الناس فى تصرفاتى مش حاجت وحشه لكن اخلى الناس تقول معقوله لسه فى منها فى الزمن دا معرفش دا ايه غرور ولا ايهمعرفش هتسموه ايه بس انا مش طول الوقت ببقى حابه انى اكون محيرة انا اساسا طول عمرى بستغرب من تفكيرى من افكارى من خيالاتى فما بالك الناس هتعمل ايه لو عرفتها ولا هتقول ايه؟ساذجه ولا مختلفه ومكن يبقى لها طعم جديد لما تظهر للحياة الله اعلم
وليه مكتبتش اسمها على المنتدى؟
انا لو كنت عايزة اكتب اسمى كنت كتبته من الاول لكن انا كنت حابه ادخل باسم مستعار من الاول ويمكن لانى هاكتب فى الادبى فانا من النوع الا احب اعرف راى الناس فى كتابتى من غير مايعرفونى شكلا لان المهم اللى بكتبه مش انا مين ورغم ان اسمى كان هيشهرنى ويقولوا الحق دا البنت دى بتكتب حلو اوى ويمكن كان جاتلى عروض ولا حاجه الا انى مكنتش هابقى مرتاحه لانى لما بكتب حاجه بكتبها ومحدش بيدرى بيها غير لما تكون نزلت على المنتدى بالتالى باخد وقتى براحتى وافكر فيها يعنى فى السر كده دا زائد ان اساسا حاسه ان اللى هيعرفنى مش هيصدق انى بكتب اساسا ولا بدخل على المنتدى لانى شكل تانى فى المدرج فانا بفضل مكونش تحت الاضواء كتابتى هى اللى عابزاها تبقى تحت الاضواء وهى كده كده تعبير عنى

ا
نا كده مقصرتش وجاوبت بس على الله صاحب الاسئله بعد التعب دا يقرا الاجابات عشان انا اتهريت ومنتظرة اسئلتكم على البريد الالكترونى www.sheko.com او اتصل على 55555 وابعت اسئلتك تكسب علبه كريم وجيل هدية وباكو شكاليطه

Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 2:40 pm

ايه ده كله ايه ده كله كل دي ايجابات هاقراها لما اروح بقي ياشيكووووو لاني مش في البيت بس ايه الموقع الجامد اوي ده ماقلتلناش يعني بس مش عاوزين نصب في الهديه اووووووووك

سلامي لكي شيكو
same7

same7

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالإثنين أكتوبر 12, 2009 4:35 pm

الدور على مين ؟
مين هينور الكرسى؟

شيكو اللى هتختار ؟

chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالأربعاء أكتوبر 14, 2009 5:36 am

محدش قالى رايه يعنى كنت كويسه على الكرسى ثم انتم خوفتونى على الفاضى انا قلت هلاقى هجوم من المنتدى كله عليا اتاريها اسئله مش مرعبه خالص وفين ردك يامحمود ماشى عموما انا هختار محمود وسامح مالص ايه رايك يابوفيسور سامح فى اجاباتى
same7

same7

مُساهمةموضوع: رد: شيكو علي كرسي الاعتراف   شيكو علي كرسي الاعتراف Emptyالأربعاء أكتوبر 14, 2009 1:04 pm

chocolata كتب:
محدش قالى رايه يعنى كنت كويسه على الكرسى ثم انتم خوفتونى على الفاضى انا قلت هلاقى هجوم من المنتدى كله عليا اتاريها اسئله مش مرعبه خالص وفين ردك يامحمود ماشى عموما انا هختار محمود وسامح مالص ايه رايك يابوفيسور سامح فى اجاباتى

مش مالص والله
موجود وقرأت الاجابات
وبجهز لمحمود

الضيف الجديد

شيكو علي كرسي الاعتراف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كرسي الاعتراف
» ... اميره على كرسى الاعتراف ...
» ... حماده على كرسى الاعتراف ...
» ... محمود مشرفنا فى كرسى الاعتراف ...