EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cheersEGYPT LOVERSاغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_farao
اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عزيزي الزائر / الزائرة ...يرجي التكرم بتسجيل دخولك اذا كنت عضوا منتسبا الينا .... واذا لم تكن عضوا

فيشرفنا تسجيلك وانضمامك الينا....نتمني لك قضاء وقت ممتع ومفيد معنا ان شاء الله

أسرة

اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cheersEGYPT LOVERSاغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_farao
اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin

EGYPT LOVERS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EGYPT LOVERS

محبي مصر عقدوا اليمين ::: مالدرب غير حبها سالكين **** في حب مصر نعيش كل حياتنا:::وبحبها نبني المدائن فاخرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
يمكنكم زيارتنا علي الرابط التالي حيث تم تغيير عنوان المنتدي الي www.egylov.im4h.com/vb

اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
misoo

misoo

اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 12:10 am

كتير مننا بيقابل مواقف كتيرة فى حياتة منها
المضحك ومنها الغريب ومنها الغير متوقع
كل واحد حصلة موقف حابب يقولة يكتبة هنا واهو بالمرة نضحك احنا كمان شوية
على بال لما افتكر موقف حصلى واحطة ان شاء اللة
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 1:28 am

هههههههههه

تسلم ياميسو هاقول اول موقف في الموضوع

كنت صغير وكنت رايح اصلي في الجامع وخلاص اتوضيت في الجامع وطالع علي السلم كده للدور التاني اللي فيه الجامع قمت لاقيت ايه ... دوايه لمب بس من غير لمبه....وقفت قدامها شويه كده ..وقمت حاطط صبعي فيها فاتكهربت وحسيت بحاجه كده في رجليا وتشوفوني بقي وانا بجري علي السلم طياااااااره

هههههههههههههههههههههه

سلامي لكي ياميسو
https://egylov.7olm.org
HAMADA
مشرف المنتدي الترفيهي
مشرف المنتدي الترفيهي
HAMADA

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 2:56 am

اقتباس :

كنت صغير وكنت رايح اصلي في الجامع وخلاص
اتوضيت في الجامع وطالع علي السلم كده للدور التاني اللي فيه الجامع قمت
لاقيت ايه ... دوايه لمب بس من غير لمبه....وقفت قدامها شويه كده ..وقمت
حاطط صبعي فيها فاتكهربت وحسيت بحاجه كده في رجليا وتشوفوني بقي وانا بجري
علي السلم طياااااااره

طول عمرك شقى ياحـــوده
ههههههههههههه

لما افتكر هشارك علطوووول

chocolata

chocolata

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 2:07 pm

اولا ميرسى على الموضوع ياميسوووو وتانى مرة يامحمود معنتش تلعب بالكهربا ياشاطر دى للكبار فقط ههههههههههههه
[size=25] كنت داخله مرة حلوانى عندنا كنت ناويه اجيب تورته مفاجاه فى عيد ميلاد بابا فدخلت وقلتله طلبى وورانىكام واحده وبعد كده سالته على الاسعار المهم انى وصلت لواحده بالشيكولاته كلها طبعااغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Grin وبعدها فجاه لقيت الراجل بيماطل معايا فى الكلام وبيطول فقعدت اساله وقال ايه قالى مانتيش واخده التورته مع انى دفعت وفجاه لقيت واحد تانى ورايا انا قلت هو فيه ايه كلكم عليا ولا ايه انا مش فاهمه هو بيتكلم فجاه لقيت اللى ورايا قام قاللى يافندم حضرتك فى برنامج الكاميرا الخفيه وكل دا اتصور تحبيه يتذاع ولا لا؟ وشاورلى على مكان الكاميرا اللى هى مش موجودة وانا ذهلت تنحت وانا ساكته شويهوفتحه بقى بزاويه 20 درجه اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ai شويه وفقت وقلتله يعنى اخد التورته ولا ايييييييييه؟ الراجل مات على نفسه من الضحك وقالى احنا بنهزر معاكى خديها وخرجت واان هموت واضرب حد فيهم بنيه ولا شلوت المهم اطفى نارى كل مافتكر الموقف دلوقتى اضحك كتيراغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Hi

[/size]
misoo

misoo

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 3:25 pm

Ma7moud كتب:
هههههههههه

تسلم ياميسو هاقول اول موقف في الموضوع

كنت صغير وكنت رايح اصلي في الجامع وخلاص اتوضيت في الجامع وطالع علي السلم كده للدور التاني اللي فيه الجامع قمت لاقيت ايه ... دوايه لمب بس من غير لمبه....وقفت قدامها شويه كده ..وقمت حاطط صبعي فيها فاتكهربت وحسيت بحاجه كده في رجليا وتشوفوني بقي وانا بجري علي السلم طياااااااره

هههههههههههههههههههههه

سلامي لكي ياميسو
هههههههههههههههههههههههههههههههههه عشان تحرم تلعب فى الكهربا يا حودة....مش لاقى الا الكهربا وتحط اديك فيها
دانتة على كدة كنت شقى قوى وانتة صغير
misoo

misoo

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 3:27 pm

chocolata كتب:

اولا ميرسى على الموضوع ياميسوووو وتانى مرة يامحمود معنتش تلعب بالكهربا ياشاطر دى للكبار فقط ههههههههههههه

[size=25] كنت داخله مرة حلوانى عندنا كنت ناويه اجيب تورته مفاجاه فى عيد ميلاد بابا فدخلت وقلتله طلبى وورانىكام واحده وبعد كده سالته على الاسعار المهم انى وصلت لواحده بالشيكولاته كلها طبعااغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Grin وبعدها فجاه لقيت الراجل بيماطل معايا فى الكلام وبيطول فقعدت اساله وقال ايه قالى مانتيش واخده التورته مع انى دفعت وفجاه لقيت واحد تانى ورايا انا قلت هو فيه ايه كلكم عليا ولا ايه انا مش فاهمه هو بيتكلم فجاه لقيت اللى ورايا قام قاللى يافندم حضرتك فى برنامج الكاميرا الخفيه وكل دا اتصور تحبيه يتذاع ولا لا؟ وشاورلى على مكان الكاميرا اللى هى مش موجودة وانا ذهلت تنحت وانا ساكته شويهوفتحه بقى بزاويه 20 درجه اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Ai شويه وفقت وقلتله يعنى اخد التورته ولا ايييييييييه؟ الراجل مات على نفسه من الضحك وقالى احنا بنهزر معاكى خديها وخرجت واان هموت واضرب حد فيهم بنيه ولا شلوت المهم اطفى نارى كل مافتكر الموقف دلوقتى اضحك كتيراغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Hi

[/size]
هههههههههههههههه عارفة يا شيكو انا لو كنت منك واللة العظيم ما كنت سبت الاخوة دول...بس واللة موقف حلو واهم حاجة خدتى التورتة lol!
dano_90

dano_90

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:54 am

اولا التوبيك جامد ياميسو . اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Star3 . اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Star3 .ثانكيووووووووووو

_______

بيحصلى مواقف كتير اوى "اسمى دانو مفاجآت "
مره كنت بستقبل بابا ف المطار المهم روحنا ف العربيه ..ولما وصلنا البيت كان فيه ناس كتير بيستقبلوه فأعطانى شنطة ايده ,,كان فيها دولارات كتير ...

المهم وهو بيسلم على واحد جارنا افتكر الشنطة راح سايب الراجل وزعق وقال الشنطة راحت فييييييين هههههههههههههه

وانا مش واخده بالى اصلا وواقفه ارغى مع ناس قرايبنا ...فيييييين قعدوا يدوروا وف الاخر بقولهم انتوا بتعملوا ايه .قالولى بندور على شنطة الفلوس وأصلا كانت ف ايدى هههههههه ,,بصراحة اتهزأت اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_lol ....

_________

وموقف تانى ..كنا ف 3 ث ..والفصل اللى جمبنا كان ادبى عندهم علم نفس...فكان بيديلهم مدرس فرفور كده كنت عارفاه اصلا

فواقفه بقولهم الواد ده ايه جابه هنا ..
اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_razz .قالولى ده مدرس علم نفس يابنى ...بتدور ووبوص ورايا لقيت اخته كانت ف اولى ثانوى ..بصتلى حته بصه اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cheers ....قال واد قال ...

ولســــــــــــــه ...

لنا عوده باءذن الله,,
Naroto
Admin
Admin
Naroto

مُساهمةموضوع: رد: اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 28, 2009 10:35 am

كلنا في الهوا سواااااااااااااااااا

المواقف كتيييييييير ولما افتكرها هاقوووووول علطووووووووووول
https://egylov.7olm.org

اغرب موقف حصلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ولادة اغرب طفل فى العالم